„Stiu ca ziua nuntii este poate cea mai importanta zi din viata ta, planfici aceasta zi din timp si iti doresti ca ea sa fie perfecta, iar pentru acest lucru ai nevoie de un fotograf de nunta profesionist caruia sa nu-i scape nimic din obiectiv, nici macar o emotie.
Si pentru ca nu doresc sa ma repet, in final pot spune ca scopul meu este a spune povestea nuntii voastre, pe tot parcursul a intregii zile, cu toate detaliile, emotiile,  dincolo de aparente, in imagini invaluite de un simt estetic si pasional.
Asa ca, eu, aparatul meu si asistenta mea suntem pregatiti pentru cea mai minunata si emotionanta zi din viata ta!”

Indiferent de pachetul ales, veti beneficia de:

  • Un fotograf principal si un asistent fotograf, Mihai si Andreea
  • Fotografierea intregului eveniment
  • Sedinta foto cu mirii in ziua evenimentului
  • Post-procesarea tuturor fotografiilor in stilul meu caracteristic
  • Predarea fotografiilor pe stick USB personalizat

Optiuni

  • Pentru alte cereri suplimentare de adaugire sau excludere a optiunilor suntem deschisi pentru un pachet personalizat.
  • Nu oferim si servicii video, ci putem veni doar cu recomandari.

Albume Foto

Noi consideram ca albumul foto este „cartea de vizita” a nuntii voastre, el reda povestea nuntii in imagini si va dainui in timp, iar de fiecare data cand il veti rasfoi veti retrai acele clipe.

Fiecare album contine 20 file, cu un design unicat iar numarul de pagini se poate suplimenta, toate fotografiile cuprinse in album vor fi alese de voi sau impreuna. Un album contine intre 80 – 120 de fotografii editate profesional.

Preturi albume foto:

  • album foto 20x20cm – 150 euro
  • album foto 25x35cm – 200 euro
  • album foto 30x30cm – 200 euro
  • album foto 35x40cm – 250 euro
album foto

Plata se face astfel:

  • 100 euro avans in cazul pachetelor Basic si Classic
  • 200 euro in cazul pachetului Lux si Regal
  • restul platii se va efectua la sfarsitul evenimentului.

Toate pachetele foto includ transportul echipei din Bucuresti pana la maximum 30 km de localitatea unde se desfasoara evenimentul. In cazul deplasarii echipei pe distante mai mari de 30 km se percepe un tarif suplimentar pentru transport dus/intors in functie de numarul de km. In situatia in care sunt peste 200 km, va fi necesara o camera de hotel/pensiune in localitatea unde se desfasoara evenimentul.